2009-06-02

Dagens outfit.


Det har i modebloggvärlden varit populärt att fota sig själv och sen lägg bilden i sin blogg. Ska jag göra samma sak? Nä, det är ingen idé. Dagens outfit kommer att vara: Tada! Jeans och t-shirt. Ännu en gång. Typ mina basplagg. Om jag ska vara fin har jag en ny top + jeans. Jag är verkligen bra på att klä upp mig. Eller om jag är i min stuga och rensar ogräs: Då har jag en lortig top+jeans. Alltså mina variationer är oändliga. Så länge det innebär jeans och t-shirt.
Igår bar jag en lortig top och shorts! Solen stekte och jag fick äntligen ordning på mitt lilla trädgårdsland. Nu återstår att rensa resten av ogräset. Det vill säga hitta jordgubbarna som finns någonstans i allt det där och mina långa fina rabatter med diverse rosor och pioner någonstans...

Och lågtrycken ska dundra in. När ska jag rensa dårå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar