2009-06-25

Förändringar

I mitt liv finns några milstolpar. Det var saker som gjorde att jag hamnade där jag är idag. Det är sådant som påverkat mig positivt och fått mig att ta steg framåt istället för att gå åt fel håll. Om jag nu ska analysera detta, kan man säkert tänka sig att det kunde ha blivit annorlunda. Jag kunde haft ett annat yrke. Kunde varit gift någon annanstans. Kunde till och med inte funnits längre.
Jag finns. Jag lever och jag är relativt lycklig, lugn och trygg.
Idag ska jag börja fila på tre inlägg. Det är stora förändringar som påverkat mig i min riktning och min vilja att komma vidare i livet. De två första tror jag kan gå lätt att skriva. Det sista är känsligare. Eller så har jag fel.
Jag ska ta mig tid att göra det här. Tror att det kan vara bra för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar