2009-02-03

Bloggpriser som leder till besökare?


Har idag undersökt vad vinnarna i det stora bloggpriset har för slags bloggar. Det är liksom inte min grej (ännu), att konsumera 100 bloggar om dagen för att se vad nytt som hänt/skrivits/visas/ventileras. Jag håller mig på min lilla kant i mitt lilla universum. Har en make som gladeligen prenumererar på allt man kan tänka sig, men jag är nöjd med det 10-tal bloggar och sidor som jag trots allt kollar av dagligen.

Det var ju lite komiskt att jag nog bara kände till max två av de nominerade bloggarna, men blev så klart intresserad av att läsa flera idag. Tror inte jag är ensam, besöksstatistiken torde skjutit i höjden för många idag.

Sidor som jag ska besöka igen har uppenbarat sig och det är trots allt trevligt att läsa andras kommentarer till livet och lite till på deras bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar